13 Aralık 2007

monocle

Ne zamandır yazmaya değecek, kimsenin bilmediği fakat üşenmeyip dinlese beğenebileceği benlik bir şey bulamıyordum. Ondan sonra Hidden Shoal Recording'in artizlerine bir gözatıyım dedim. Belki bulurum bişiyler yazarım bloga artıkın. Bütün dünya çünkü nefesini tutmuş artık buraya bişiy yazmamı bekliyor.. Ve o sırada albüm kapağından anlaşılmayacak üzere (çünkü albüm kapağı böyle bir sıkıcı lounge-ambient albümü havası veriyor) isminde candy, bunny, sugar fln bulunmayan bu grubun, dikkat çekmemiş gibi gözüken şu albümüne bir şans verip dinleyeyim dedim. Evet çok nadide bir eser değil ama benim damak tadıma tam uyuyor. Şöyle bir karışım hayal edin, broadcast+ stereolab (stereolab sevmeyip ona benzetilen grupların çoğunu sevdiğimi ikinci kez söylüyorum çünkü hoşuma gidiyor böyle demek) + lush. Azıcık şugeyz birazcık da synthyşugar ekledik mi işte böyle bir müzikle karşılaşıyoruz. En harika kısmı da ne biliyor musun sevgili okuyucularım. Albümü internetten hemencicik indirebiliyorsunuz.

Monocle :: Outer Sunset (Kasım 2007)

  1. Emmanuelle Preview
  2. Gaspard Preview
  3. Agent Earle Preview
  4. Music of Space Preview
  5. Green Future Preview
  6. Wave Goodbye Preview
  7. AirPhase Preview
  8. Allo Taxi Preview
  9. Outer Sunset Preview
  10. We Slip Preview
  11. Road Sign
monocle @ myspace

0 yorum: